Reklamace

Reklamace a výměna/vrácení zboží

Záruka a postup v případě reklamace, výměny nebo vrácení zboží

Jako záruční list pro každý produkt slouží daňový doklad. Záruka se počítá ode dne doručení a převzetí zásilky koncovým zákazníkem.

Záruční doba uvedená u všech produktů v obchodní galerii je platná pro spotřebitele a řídí se občanským zákoníkem.

Reklamované zboží zasílejte vždy pouze na adresu: Cyklosport Slavičín, Horní nám. 820, Slavičín 763 21. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na uhrazení ceny dopravy, rozumí se v nejnižší možné míře nutné k bezpečné dopravě. V případě neoprávněné reklamace toto právo zákazník nemá. Cenu dopravy reklamovaného zboží musí zákazník hodnověrně doložit. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní.

Zboží na výměnu nebo reklamaci neposílejte na dobírku!

Peníze za vrácené zboží vracíme na prodejně, a nebo posíláme na Vámi sdělený účet!

Výměna zboží – náklady na dopravu

Při výměně zboží za jiné (např. z důvodu nesprávně zvolené velikosti, barvy atd.) hradí náklady na přepravu kupující, a to i v případě, že se na předmětné zboží vztahovala služba Doprava ZDARMA, kterou poskytujeme u objednávek nad 2 000,- Kč v rámci ČR.

Tyto náklady činí:

  • u zásilek v rámci ČR: dopravné 89,- Kč + dobírka 30,-Kč (při platbě dobírkou)
  • u zásilek ze Slovenska: dopravné 300,- Kč

Vracené zboží zasílejte na adresu: Cyklosport Slavičín Horní nám. 820, 763 21 Slavičín.

DOPRAVA ZDARMA

PŘI OBJEDNÁVCE KOLA, ELEKTROKOLA NEBO PŘI ČÁSTCE NAD 2000 KČ

Doprava

Zdarma