Reklamace
Reklamace a výměna/vrácení zboží
Záruka a postup v případě reklamace, výměny nebo
vrácení zboží
Jako záruční
list pro každý produkt slouží daňový doklad. Záruka se počítá ode dne doručení
a převzetí zásilky koncovým zákazníkem.
Záruční doba
uvedená u všech produktů v obchodní galerii je platná pro spotřebitele a řídí
se občanským zákoníkem.
Reklamované
zboží zasílejte vždy pouze na adresu: Cyklosport Slavičín, Horní nám. 820,
Slavičín 763 21. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na uhrazení
ceny dopravy, rozumí se v nejnižší možné míře nutné k bezpečné dopravě. V
případě neoprávněné reklamace toto právo zákazník nemá. Cenu dopravy
reklamovaného zboží musí zákazník hodnověrně doložit. Lhůta pro vyřízení
reklamace je 30 dní.
Zboží na výměnu
nebo reklamaci neposílejte na dobírku!
Peníze za
vrácené zboží vracíme na prodejně, a nebo posíláme na Vámi sdělený účet!
Výměna zboží – náklady na dopravu
Při výměně
zboží za jiné (např. z důvodu nesprávně zvolené velikosti, barvy atd.) hradí náklady
na přepravu kupující, a to i v případě, že se na předmětné zboží vztahovala
služba Doprava ZDARMA, kterou poskytujeme u objednávek nad 2 000,- Kč v rámci
ČR.
Tyto náklady
činí:
- u zásilek v rámci ČR: dopravné 89,-
Kč + dobírka 30,-Kč (při platbě dobírkou)
- u zásilek ze Slovenska:
dopravné 300,- Kč
Vracené
zboží zasílejte na adresu: Cyklosport Slavičín Horní nám. 820, 763 21 Slavičín.